Kako kupovati

Kako kupovati

NARUČIVANJE:

Proizvodi se naručuju kreiranjem web narudžbe (stavljanjem u “košaricu”) na stranicama webshopa.
Pokraj svakog artikla postoji opcija „DODAJ U KOŠARICU“.
Kada željeni artikl dodate u košaricu otvorit će se prozor u kojem ćete moći odabrati količinu artikala.
Ako ste u košaricu dodali krivi artikl, postoji opcija „OBRIŠI“ kojom artikl možete maknuti iz košarice.

Možete odabrati opciju „NASTAVI KUPOVINU“ i nastaviti pregledavati webshop. U košaricu možete ubacivati nove artikle po proceduri jednakoj onoj kojom ste odabrali prvi artikl.
Kada sve artikle koje želite kupiti ubacite u svoju košaricu, možete je pregledati pritiskom na opciju “VIDI KOŠARICA”, koja se nalazi u gornjem desnom dijelu Primo Tim webshopa. Ako ste odabrali sve što vam je potrebno, kliknite na opciju “PLAĆANJE”.

Ispunite sve potrebnw podatke u Podacima za plaćanje.
Izaberete Osobno preuzimanje ili Dostava Hrvatska pošta.
Matoda plaćanja je već predodrešena na PRIMO TIM d.o.o.
Ukoliko želite dostavu na različitu adresu možete to učiniti klikom na kvadratić.
Ukoliko imate napomenu-bilješku dodajte je u prostor za pisanje na dnu stranice kod narudžbe.
Za kraj kliknite kvačicu na kvadratić: Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima korištenja i odredbama web-stranice. *
Stisnite plavi gumb: NARUČITE.

Otvara se nova stranica gdje piše broj narudžbe i svi poterbni podaci za plaćanje.
Na vašu e-mail adresu stići će poruka s predmetom “Webshop PRIMO TIM | Beninca Hrvatska narudžba je zaprimljena!”, što znači da je Vaš zaprimljen.
Sada otvorite svom e-mail koji ste naveli u narudžbi i pratite daljnje korake / napomene.
Ako prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve rezervirane/prednaručene proizvode, isporučit će raspoložive te o tome obavijestiti kupca e-mailom odnosno telefonom zajedno s informacijom o dostupnosti i predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda te ako proizvode nije moguće naknadno isporučiti. Za kupljene, a neisporučene proizvode kupoprodajni se ugovor automatski raskida.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari sukladno pozitivnim propisima, posebice sukladno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

 

KORISNIČKI RAČUN:

Korisnički račun dostupan je za sve registrirane i prijavljene korisnike.

Prijavite se u korisnički račun

Koje pogodnosti vam donosi?
Mogućnost praćenja svih narudžbi, njihov tijek i povijest. Mogućnost kreiranja popisa za kupovinu.
Mogućnost postavljanja praćenja cijene i dostupnosti artikla.
Kako pristupiti korisničkom računu?
Prvo trebate imati korisnički račun.
Prijavu u Korisnički račun možete izvršiti klikom na ikonu Moj račun
Nalazi se o donjem desnom kutu ekrana.

Nakon unosa i potvrde vaših podataka za prijavu, bit ćete prijavljeni u vaš račun.
Pristup Korisničkom računu tada je dostupan pod identičnom ikonom Moj račun.

Struktura korisničkog računa
Korisnički račun podijeljen je u nekoliko dijelova. Svaki dio posvećen je drugom području.

  1. Nadzorna ploča
  2. Narudžbe
  3. Preuzimanja
  4. Adrese
  5. Detalji računa
  6. Log out/Odjava

1. Nadzorna ploča
Iz svoje nadzorne ploče možete pregledati svoje posljednje narudžbe, urediti svoje adrese za naplatu i dostavu i urediti svoju lozinku i detalje korisničkog računa.

2. Narudžbe
Stranica sadrži sve narudžbe kreirane u prošlosti. Za svaku od njih postoji broj narudžbe koji služi za moguću komunikaciju s korisničkom podrškom, osobno preuzimanje robe ili druge povezane podatke.

3. Preuzimanja
Trenutno u izradi

4. Adrese
Mogućnost upravljanja adresama za račun. Moguć je odabir iz spremljene opcije u procesu kupovine.

5. Detalji računa
Dodavanje imena, adrese e-pošte. Postoji i opcija promjene osnovnih informacija ili promjena lozinke za prijavu.

6.  Log out/Odjava
Koristi se za odjavu iz korisničkog računa.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Hrvatska gospodarska komora (HGK) i Hrvatska obrtnička komora (HOK) pružaju mehanizme za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova, omogućujući efikasno i ekonomično razrješenje nesuglasica između kupaca i prodavatelja.

Sudovi časti
U slučaju spora, potrošači mogu podnijeti prijavu Sudu časti pri HGK ili HOK1. Ovi sudovi djeluju sukladno svojim pravilnicima, koji osiguravaju nepristranost postupka uključivanjem nezavisnih pravnih stručnjaka, predstavnika trgovaca i predstavnika potrošača u vijeća sudova.

Centri za mirenje
Alternativno, stranke mogu predložiti postupak mirenja pri centrima za mirenje3. Ovaj proces se provodi prema odredbama Zakona o mirenju i pravilnicima pojedinih centara, pružajući fleksibilno okruženje za postizanje obostrano prihvatljivog rješenja.

Troškovi postupka
HGK i HOK, uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača, donose odluke o troškovima postupaka pred svojim sudovima časti5. Ova transparentnost u pogledu troškova omogućuje strankama informirano odlučivanje o pokretanju postupka.

Očuvanje prava potrošača
Važno je naglasiti da korištenje ovih mehanizama izvansudskog rješavanja sporova ne utječe na ostala zakonska prava potrošača6. Prava iz jamstva i druga prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama ostaju netaknuta, čime se osigurava sveobuhvatna zaštita potrošača.
Ovakav sustav izvansudskog rješavanja sporova pruža efikasnu alternativu sudskim postupcima, promičući brže i ekonomičnije rješavanje nesuglasica uz očuvanje poslovnih odnosa i zaštitu interesa potrošača.

TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača (u slučaju da ne bude raskinut). Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.

RJEŠAVANJE SPOROVA
Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta u tuzemstvu i inozemstvu vezanih uz kupnju.
Platforma: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Trgovac trenutno ne sudjeluje predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.