Povrat artikla i reklamacije
Naša tvrtka je dostupna i nakon kupnje. Ovdje možete pronaći važne informacije o jamstvu i reklamacijama. Za dodatna pitanja, kontaktirajte nas na: info@primotim.hr.
Nastojimo osigurati vrhunsko iskustvo kupnje za naše cijenjene kupce. Zadovoljstvo kupaca je naš prioritet, stoga nudimo jednostavan i pouzdan postupak vraćanja artikala i korištenja jamstva u slučaju da niste zadovoljni kupnjom.
Cilj nam je olakšati proces od preuzimanja neispravnog artikla do vraćanja ispravnog s minimalnim poteškoćama. Ne možemo garantirati stopostotnu ispravnost i kompatibilnost svih komponenti.
Zamjena dijelova nije moguća bez prethodne provjere. Reklamacije moraju biti dobro upakirane u kartonsku ambalažu; nepropisno pakirane ili oštećene reklamacije neće biti prihvaćene i bit će vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.
Što je Jamstvo?
Jamstvo predstavlja pravo svakog kupca koje se odnosi na kupljenu robu. To pravo, poznato i kao garancija, jedno je od temeljnih prava potrošača. Pravo na ostvarenje jamstva aktivira se odmah nakon preuzimanja kupljenog artikla i izdavanja računa, koji predstavlja ugovor o prodaji te automatski aktivira prava i obaveze između trgovca i kupca. Nakon što se uređaj pošalje ili preda našoj tvrtki radi ostvarivanja jamstva, bit će zaprimljen i proslijeđen u servis na dijagnostiku. Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti uređaja nije moguća. Naše servisno osoblje kontaktirat će kupca putem telefona ili e-maila kako bi ga obavijestili pokriva li jamstvo uočeni kvar. Molimo da imate na umu da zamjenski artikl nije moguće preuzeti bez odgovarajućeg reklamacijskog obrasca, koji se izdaje prilikom zaprimanja robe. Preporučamo da detaljno pročitate upute vezane uz ostvarenje jamstva kako bismo osigurali nesmetan tijek procesa.
Povrat u 14 dana (Odustajanje od ugovora)
Potrošač ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača o odustajanju od ugovora bez navođenja razloga.
Postupak povrata:
1. Mjesta za preuzimanje:
Artikl možete vratiti u jednom od naših mjesta za preuzimanje uz obavezan račun te ispunjen obrazac za povrat artikla.
2. Povrat po pošti:
Priložite obrazac za odustajanje od ugovora i kopiju računa te pošaljite na adresu:
PRIMO TIM d.o.o. | Ulica kardinala Alojzija Stepinca 44a | 10290 Zaprešić – HR
Napomena: PAKETI S OTKUPNINOM NEĆE BITI PREUZETI!
Često postavljana pitanja:
Kada mogu iskoristiti pravo povrata u 14 dana?
Mogućnost odustajanja od ugovora namijenjena je provjeri artikla. Ako vam ne odgovara, možete odustati od kupnje.
Ova pravila ne vrijede za artikle koji su u kvaru:
#Moram li navesti razlog za odustajanje od ugovora u 14 dana?
Ne, ali pisani razlog je dobrodošao jer nam pomaže u prikupljanju informacija o artiklu.
#Mogu li vratiti artikl u 14 dana ako sam pravna osoba (kupnja na firmu)?
Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u 14 dana.
#Koje dokumente moram priložiti prilikom povrata u 14 dana?
Zatražite obrazac za povrat artikla na mailu: info@primotim.hr i priložite kopiju računa.
#Kada mogu očekivati povrat novca?
Povrat ćemo izvršiti u najkraćem roku, najkasnije u roku od 14 dana od primitka vašeg zahtjeva i vraćenih artikala.
#Kakva je zakonska osnova za odustajanje od ugovora u 14 dana?
Pravo na povrat kupovne cijene, jamstva, materijalnih nedostataka ili nepropisno pruženih usluga detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
#Moram li artikl vratiti u originalnoj ambalaži?
Preporučamo da artikle primjereno pripremite za transport (koristite originalnu PRIMO TIM ambalažu ili drugu prikladnu).
#Mogu li vratiti artikl bez dodataka?
U slučaju odustajanja od ugovora morate vratiti artikl sa svim dodacima (kablovi, punjači, slušalice…).
#Kada počinje rok od 14 dana?
Rok od 14 dana počinje važiti 1 dan nakon preuzimanja artikla.
#Postoje li artikli koji se ne mogu vratiti?
Da, postoje izuzeci od prava na odustajanje od ugovora. Više informacija možete pronaći u tekstu.
Savjeti za kupnju na daljinu i korištenje prava na odustajanje od ugovora u roku od 14 dana:
#Pregled artikla:
Budite oprezni pri otvaranju ambalaže i čuvajte je u nepromijenjenom stanju dok niste sigurni da želite zadržati artikl.
Kod rukovanja artiklom pazite da ga ne oštetite.
Ne skidajte zaštitne folije s artikala (npr. tamne lakirane površine) dok niste sigurni da ga želite zadržati.
Ne otvarajte artikle sa sigurnosnim žigom (npr. CD-ove, DVD-ove, programsku opremu).
#Preporuke:
Prije kupnje pažljivo pročitajte opis artikla i recenzije drugih kupaca.
Ukoliko niste sigurni u veličinu, provjerite tablicu veličina na web stranici trgovine.
Za tehničke artikle, provjerite specifikacije i usporedite ih s vašim potrebama.
Slike na web stranici mogu odstupati od stvarnog izgleda artikla.
#Dodatne informacije:
Za detalje o povratu artikala u roku od 14 dana, možete se obratiti kontakt centru trgovine.
Više informacija o vašim pravima kao potrošača možete pronaći na web stranici Agencije za zaštitu potrošača.
Imajte na umu da je ovo samo sažetak, a da za sve detalje o odustajanju od ugovora i vraćanju artikala u roku od 14 dana, trebate provjeriti Uvjete poslovanja trgovine.
Odustajanje potrošača od ugovora za artikle iz kompleta:
1. Pravo na povrat kupovne cijene:
Potrošač koji se odluči za odustajanje od ugovora za jedan ili više artikala iz kompleta ima pravo na povrat kupovne cijene za vraćene artikle.
2. Postupak odustajanja:
Potrošač može vratiti jedan ili više artikala iz kompleta.
Prilikom odustajanja od ugovora za artikl iz kompleta, potrošaču će biti uplaćen iznos u visini plaćenih sredstava za vraćeni artikl.
3. Pravo odbitka dobivene uštede:
PRIMO TIM zadržava pravo odbitka dobivene uštede u slučaju odustajanja od ugovora za artikle iz kompleta. To znači da ako je ušteda ostvarena kupnjom kompleta veća od uštede koja bi se ostvarila kupnjom pojedinačnih artikala, razlika u iznosu neće biti vraćena potrošaču.
4. Zamjena artikala:
Zamjena artikala iz kompleta u slučaju odustajanja od ugovora obavlja se po politici odustajanja od ugovora za artikle iz kompleta.
Dodatne napomene:
Za detalje o povratu artikala iz kompleta, možete se obratiti na mail: info@primotim.hr
Više informacija o vašim pravima kao potrošača možete pronaći na web stranici Agencije za zaštitu potrošača.
Upute za prijavu oštećenja prilikom transporta
Unatoč pažljivom pakiranju, postoji mogućnost oštećenja prilikom transporta.
Molimo vas da prilikom preuzimanja pošiljke obratite pažnju na sljedeće:
– Pažljivo provjerite je li karton oštećen ili otvaran.
– Pregledajte ljepljivu traku kojom je paket zapečaćen i provjerite njezino stanje.
– Odmah pregledajte sadržaj pošiljke. Ako uočite nedostatke, odmah ih prijavite dostavljaču i nama.
Brzina dojave ključna je za pravovremeno rješavanje problema. Rok za prijavu oštećenja iznosi 24 sata od primitka paketa. Nakon tog roka nećemo moći podnijeti zahtjev za naknadu štete. Obavijestit ćemo vas o svim eventualnim oštećenjima koja se dogode prilikom slanja artikala u našu trgovinu.
U slučaju nepravilnosti tijekom transporta, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila na adresu: podrska@asdasdadas.hr. U prijavi navedite opis oštećenja, a uz to priložite i fotografije spornog paketa (vanjska i unutarnja ambalaža) te samog proizvoda.
Nakon prijave kurirskoj službi:
slobodno nam pošaljite artikl uz pisani dokaz o prijavi oštećenja. Po primitku dokumentacije, artikl će biti detaljno pregledan i procijenjena će biti nastala oštećenja. Nakon procjene, bit ćete obaviješteni o daljnjoj proceduri.
Molimo vas da originalnu ambalažu proizvoda otvarate po linijama ljepljive trake. U slučaju neadekvatnog otvaranja ambalaže i oštećenja proizvoda, nismo u mogućnosti uvažiti vašu reklamaciju.
Potrebnu dokumentaciju dostavite na e-mail info@primotim.hr. U naslovu maila navedite: “Oštećeni proizvod”. U tijelu poruke navedite svoje ime i prezime, broj Web narudžbe te broj računa. Obavezno nam priložite fotografije i presliku računa.
Reklamacije upućene kurirskim službama
Kako bismo osigurali nesmetan postupak povrata reklamacije, molimo vas da se pridržavate sljedećih uputa:
1) Upakirajte robu u kartonsku kutiju i osigurajte unutrašnjost pakiranja, kao i sam proizvod, kako biste minimizirali mogućnost oštećenja tijekom transporta.
2) Priložite sav pribor koji ste dobili uz kupnju artikla.
3) Motorne komponente su vrlo osjetljive. Preporučujemo da na vidljivo mjesto istaknete upozorenje o potencijalnoj lomljivosti artikla prije transporta.
4) Uz pošiljku priložite kopiju računa te jasno označite koji artikl šaljete. Cjelokupnu pošiljku pošaljite na adresu:
U slučaju dodatnih pitanja vezanih uz povrat artikala zbog reklamacije, slobodno nas kontaktirajte na e-mail: info@primotim.hr, ili na adresu: Ulica kardinala Alojzija Stepinca 44a, 10290 Zaprešić-HR.