Povrat artikla i reklamacije

Povrat artikla i reklamacije

Naša tvrtka je dostupna i nakon kupnje. Ovdje možete pronaći važne informacije o jamstvu i reklamacijama. Za dodatna pitanja, kontaktirajte nas na: info@primotim.hr.
Nastojimo osigurati vrhunsko iskustvo kupnje za naše cijenjene kupce. Zadovoljstvo kupaca je naš prioritet, stoga nudimo jednostavan i pouzdan postupak vraćanja artikala i korištenja jamstva u slučaju da niste zadovoljni kupnjom.
Cilj nam je olakšati proces od preuzimanja neispravnog artikla do vraćanja ispravnog s minimalnim poteškoćama. Ne možemo garantirati stopostotnu ispravnost i kompatibilnost svih komponenti.
Zamjena dijelova nije moguća bez prethodne provjere. Reklamacije moraju biti dobro upakirane u kartonsku ambalažu; nepropisno pakirane ili oštećene reklamacije neće biti prihvaćene i bit će vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.

Što je Jamstvo?

Jamstvo predstavlja pravo svakog kupca koje se odnosi na kupljenu robu. To pravo, poznato i kao garancija, jedno je od temeljnih prava potrošača. Pravo na ostvarenje jamstva aktivira se odmah nakon preuzimanja kupljenog artikla i izdavanja računa, koji predstavlja ugovor o prodaji te automatski aktivira prava i obaveze između trgovca i kupca. Nakon što se uređaj pošalje ili preda našoj tvrtki radi ostvarivanja jamstva, bit će zaprimljen i proslijeđen u servis na dijagnostiku. Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti uređaja nije moguća. Naše servisno osoblje kontaktirat će kupca putem telefona ili e-maila kako bi ga obavijestili pokriva li jamstvo uočeni kvar. Molimo da imate na umu da zamjenski artikl nije moguće preuzeti bez odgovarajućeg reklamacijskog obrasca, koji se izdaje prilikom zaprimanja robe. Preporučamo da detaljno pročitate upute vezane uz ostvarenje jamstva kako bismo osigurali nesmetan tijek procesa.