Uvjeti Poslovanja

UVJETI POSLOVANJA

Uvjeti korištenja internetske stranice i uvjeti kupnje (predugovorne obavijesti) (u daljnjem tekstu: Opći uvjeti ili uvjeti) uređuju korištenje internetske stranice te odnose između pružatelja usluga informacijskog društva s jedne strane, te kupaca proizvoda ponuđenih na internetskoj stranici www.primotim.hr i u katalozima, s druge strane.

Osnovni podaci o prodavatelju
Naziv: Primo Tim d.o.o.

Sjedište: Primo Tim, Ulica kardinala Alojzija Stepinca 44a, 10290 Zaprešić, Hrvatska
Adresa prodajnog mjesta: Primo Tim d.o.o. – Dužice ul. 1 – 10000 Zagreb
Telefon: +385 1 3356 300
E-mail: info@primotim.hr
OIB: 42453405188
MBS: 02224585
Članovi uprave: Tomislav Petreković, Hrvoje Petreković, Matija Petreković
Temeljni kapital: 20.000 kn uplaćeno u cijelosti
Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu na pod brojem 080608058
Zagrebačka banka d.d.: IBAN HR6123600001101957587, SWIFT: ZABAHR2X

Narudžba i sklapanje ugovora
Proizvodi se naručuju putem web stranice odabirom željenih artikala, korištenjem menija i ispunjavanjem elektronskog obrasca. Kupac može naručiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik.
Kupovina je moguća 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Kupac je dužan unijeti točne i potpune podatke prilikom narudžbe. Prije potvrde narudžbe, kupac potvrđuje da je pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja, te da je upoznat da narudžba podrazumijeva obvezu plaćanja. Ugovor o kupoprodaji smatra se sklopljenim kada prodavatelj prihvati ponudu kupca, odnosno kad kupac zaprimi potvrdu narudžbe putem e-maila.
U slučaju plaćanja e-bankingom ili općom uplatnicom, ugovor je sklopljen kad prodavatelj zaprimi potvrdu o uplati. Proizvodi su rezervirani 2 radna dana od narudžbe, nakon čega se ne jamči raspoloživost. Kupnja na www.webshop.primotim.hr moguća je s registracijom ili kao gost
Prilikom registracije obavezno unijesti točne i potpune podatke.
Proizvodi se biraju i spremaju u „dodaj u košaricu“.
U „košarici“ su vidljive cijene proizvoda, dostava i ukupna cijena (s PDV-om).
Kupnju završavate klikom na „plaćanje ili „naručite“.
Birate način plaćanja: mBanking / Opća uplatnica / Virman
Po završetku narudžbe dobivate email sa potvrdom o primitku te kasnije potvrdu o slanju narudžbe. Ako proizvoda nema na zalihi, ponuditi će vam se zamjena ili povrat novca.

Sigurnost i zaštita podataka
Tajnost podataka je zaštićena SSL enkripcijom (128-bitna), što omogućuje siguran prijenos informacija i sprečava neovlašteni pristup. Sastavni dio Općih uvjeta poslovanja su i uvjeti zaštite osobnih podataka.

Značenje izraza navedenih u ovim Uvjetima poslovanja
Prodavatelj – trgovačko društvo PRIMO TIM d.o.o.
Primo Tim trgovina – poslovnica Prodavatelja
www.webshop.primotim.hr – web stranica u vlasništvu Prodavatelja
Kupac – svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda izvršila registraciju svojih podataka, odnosno nastavila kao gost i/ili naručila proizvod i/ili uslugu.
Korisnik – svaka osoba koja web stranicu „webshop.primotim.hr“ koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu
Korištenje „ webshop.primotim.hr “ (pristup stranici www.webshop.primotim.hr radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovina)
Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem „ webshop.primotim.hr“
Proizvodi (artikli) – svi proizvodi (artikli) koji su istaknuti na „ webshop.primotim.hr “, a koje je moguće kupiti putem web trgovine.

Cijena
1. Maloprodajne cijene
Sve cijene proizvoda su maloprodajne, izražene u eurima (EUR) i uključuju PDV.

2. Primjena cijena
Cijene proizvoda i dostave vrijede isključivo za online kupovinu putem web stranice www.webshop.primotim.hr, bez obzira na cijene u fizičkim trgovinama.

3. Ažuriranje cijena
Cijene se ažuriraju svakodnevno i mogu se razlikovati od cijena u fizičkim trgovinama.

4. Promjene cijena i akcije
Prodavatelj zadržava pravo izmjene cijena te uvođenja posebnih akcija ili popusta bez prethodne najave, posebno za web shop.

5. Cijene dodatnih usluga
Cijene dodatnih usluga (npr. produljeno održavanje) mogu biti izražene u postotku i ovise o cijeni proizvoda.

6. Pogrešno iskazane cijene
U slučaju pogrešno iskazane cijene, Kupac će biti obaviješten te će imati mogućnost potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni ili otkazati kupnju. U slučaju otkazivanja, povrat uplaćenih sredstava je osiguran.

7. Očito pogrešne i nerealno niske cijene
Prodavatelj nije dužan isporučiti proizvod po očito pogrešnoj i nerealno niskoj cijeni, čak i ako je Kupac primio potvrdu narudžbe.

8. Troškovi dostave
U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Trošak dostave biti će prikazan u Košarici prilikom kupnje sa opcijom „Dostava” na stranici Plaćanje.

9. Vrijeme važenja cijena i ponuda
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja te se mogu mijenjati bez prethodne najave.

Načini plaćanja
1. Plaćanje u trgovini: iznos računa podmirujete u gotovini ili Visa karticama prilikom kupovine artikla u trgovini.

2. internet bankarstvo: virmansko plaćanje prema ponudi (Opća uplata / virman / e-banking)

Reklamacija proizvoda – Izjava o jamstvu
1. Uvjeti za ostvarivanje reklamacije
Reklamacije se priznaju isključivo uz predočenje originalnog računa i jamstvenog lista, koji su jedini valjani dokaz o kupnji. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Bez računa reklamacije nije moguće ostvariti.

2. Postupak reklamacije
U slučaju reklamacije zbog nedostataka ili skrivenih mana, proizvod je potrebno poslati na adresu reklamacijskog odjela i servisnog centra:
Primo Tim d.o.o., Dužice ul. 1, 10000 Zagreb, Hrvatska
Kontakt: telefon 01/3356 300 ili e-mail info@primotim.hr.
Kupac je dužan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven.
Reklamacije i zahtjevi za povrat proizvoda podnose se na adresu i/ili e-mail prodavatelja, ili osobno u prodajnim prostorijama. Povrat robe i reklamacije moguće su samo za proizvode u originalnom stanju, uz svu prateću dokumentaciju i neoštećenu ambalažu. Kupac snosi izravne troškove povrata robe, osim ako je drukčije dogovoreno. Za sva dodatna pitanja i informacije o postupku reklamacije ili ostvarivanju jamstva, preporučuje se kontaktirati prodavatelja putem navedenih kontakt podataka.

3. Prava kupca u slučaju materijalnog nedostatka
U slučaju materijalnog nedostatka, kupac ima pravo, prema svom izboru i u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima, zahtijevati:
uklanjanje nedostatka
zamjenu proizvoda
sniženje cijene
ili raskid ugovora, ukoliko prodavatelj ne otkloni nedostatak u primjerenom roku.

4. Jamstvo
Za svaki proizvod kupljen putem www.webshop.primotim.hr, kupac ostvaruje pravo na jamstvo sukladno uvjetima navedenim u jamstvenom listu koji se isporučuje uz proizvod.
Kupac je dužan čuvati račun i jamstveni list tijekom cijelog jamstvenog razdoblja.
Podaci o ovlaštenim servisima nalaze se u jamstvenom listu proizvoda.

5. Izjava o jamstvu i servisni uvjeti
Jamčimo da će proizvod, ako se koristi u skladu s priloženim uputama i jamstvenim listom, ispravno funkcionirati tijekom jamstvenog roka. U slučaju kvara ili drugog nedostatka, obvezujemo se, sukladno Zakonu o obveznim odnosima, u razumnom roku: ukloniti nedostatak, isporučiti drugi proizvod bez nedostatka, odobriti sniženje cijene,ili omogućiti raskid ugovora.

6. Podnošenje reklamacija i prigovora
Reklamacije po osnovi jamstva moguće je podnijeti elektroničkom poštom na adresu info@primotim.hr, poštom na adresu prodavatelja ili osobno u Primo Tim trgovini.

Materijalni nedostaci
1. Odgovornost prodavatelja
PRIMO TIM d.o.o. (u daljnjem tekstu: prodavatelj) odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji postoje u trenutku prijelaza rizika na kupca (prilikom predaje proizvoda kupcu ili osobi koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik), neovisno o tome je li mu nedostatak bio poznat.

2. Pretpostavka nedostatka
Smatra se da je nedostatak koji se pojavi u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili ako to ne proizlazi iz naravi proizvoda ili nedostatka.

3. Materijalni nedostatak postoji ako:

  • proizvod nema potrebna svojstva za redovitu uporabu ili promet,
  • proizvod nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju ga kupac nabavlja, a koja su bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  • proizvod nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene ili propisane,
  • prodavatelj je predao proizvod koji nije jednak uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model prikazani samo radi obavijesti,
  • proizvod nema svojstva koja inače postoje kod drugih proizvoda iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi proizvoda, osobito uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača ili njihovih predstavnika (reklame, označavanje i sl.).

4. Obveze kupca
Kupac je dužan obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostacima u roku od 2 mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak (najkasnije u roku od 2 godine od prijelaza rizika na kupca). Ako se nakon preuzimanja proizvoda otkrije skriveni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti uobičajenim pregledom, kupac je dužan o tome obavijestiti prodavatelja u roku od 2 mjeseca od otkrivanja nedostatka.

5. Ograničenje odgovornosti
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pojave nakon isteka dvije godine od predaje proizvoda kupcu.
Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka prestaju nakon isteka dvije godine od dana slanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavatelj prijevarom spriječio kupca da ih ostvari.

6. Prava kupca u slučaju materijalnog nedostatka
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, kupac ima pravo zahtijevati, prema svom izboru: uklanjanje nedostatka, isporuku drugog proizvoda bez nedostatka, sniženje cijene ili raskid ugovora.

Dostava i Troškovi

1. Cijena dostave

  • Cijena dostave nije uključena u cijenu proizvoda.
  • Iznos dostave ovisi o težini paketa i lokaciji dostave.
  • Točan iznos dostave prikazan je na stranici košarice i tijekom procesa naplate.
  • Cijene dostave su objavljene na www.webshop.primotim.hr i uključuju PDV.

2. Obavijest o slanju

  • Kupac će biti obaviješten mailom o statusu paketa nakon što je paket prijavljen dostavnoj kurirskoj službi.
  • Nakon obrade narudžbe, kupac prima obavijest na e-mail i/ili SMS o statusu pošiljke od dostavne službe. (ukoliko je kod narudžbe ostavio kontakt podatke mail-a/sms-a)

3. Preuzimanje pošiljke

  • Ako kupac ne preuzme pošiljku i ista se vrati prodavatelju, ponovna dostava neće biti izvršena.
  • Osobno preuzimanje u trgovini moguće je nakon što djelatnik obavijesti kupca da je narudžba spremna za preuzimanje.

4. Uvjeti i promjene cijena

  • Webshop zadržava pravo izmjene cijena i troškova dostave bez prethodne najave.
  • Nije moguće jednostrano mijenjati cijene za proizvode koji su već naručeni.
  • Prodavatelj nije dužan isporučiti proizvod po očito pogrešno navedenoj nižoj cijeni, čak i ako je poslana potvrda narudžbe, ako je greška u cijeni očita i nedvojbena.

5. Rokovi isporuke

  • Plaćeni proizvodi bit će isporučeni u roku prikazanom tijekom procesa kupnje, a najkasnije u roku od 30 dana od potvrde narudžbe.
  • Točan datum isporuke naveden je u potvrdi narudžbe ili u procijenjenom vremenskom okviru odabranog načina dostave.
  • Ako proizvod nije moguće isporučiti u dogovorenom roku, kupac će biti obaviješten te ima pravo na novi rok ili raskid ugovora.

6. Način dostave

  • Dostavu vrši prodavatelj ili ovlaštena kurirska služba, do ulaza u stambeni objekt.
  • Dostavljač nije dužan unositi robu do kata; veći uređaji dostavljaju se do ulaza ili prve prepreke.

7. Preuzimanje i odgovornost

  • Kupac potpisom potvrđuje preuzimanje neoštećenog paketa. Nakon preuzimanja dostavna služba ne odgovara za naknadne reklamacije bez dokaza.

8. Pogrešno isporučen proizvod

  • U slučaju pogrešno isporučenog proizvoda kupac ima pravo na ispravnu isporuku ili povrat novca i troškova povrata.

9. Prateća dokumentacija

  • Uz proizvod kupac dobiva sve potrebne isprave (priručnik, jamstvo, račun) i potvrdu o primitku.

10. Područje dostave

  • Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

11. Odricanje od odgovornosti

  • PRIMO TIM d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu, fotografiji i reklamnom prikazu proizvoda.
  • Sva prava kupca na reklamacije i povrate opisana su u ovim uvjetima.

12. Osobno preuzimanje naručenih proizvoda

  • Naručeni proizvodi bit će spremni za osobno preuzimanje nakon što kupac zaprimi obavijest putem e-pošte ili telefonom navedenim prilikom narudžbe.
  • Proizvodi za osobno preuzimanje moraju biti unaprijed plaćeni.
  • Neposredna plaćanja (plaćanje prilikom preuzimanja) nisu moguća kod online kupnje.
  • Prilikom preuzimanja potrebno je predočiti ponudu i identifikacijski dokument osobe čiji su podaci (ime i prezime) navedeni u rubrici za kontakt podatke prilikom kreiranja narudžbe.
  • Proizvode kupljene putem webshopa, nakon primitka email o spremnosti robe, moguće je preuzeti na adresi: PRIMO TIM d.o.o., Ul. Dužice 1, 10000 Zagreb
    Telefon: 01 3356 300 | Mobitel: 099 4285 300
    Radno vrijeme za izdavanje robe: pon. – pet: od 10-17 sati.


Jednostrani raskid ugovora i Povrat robe
Kupac ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen na daljinu u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je roba predana u posjed Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik.

1. Postupak ostvarivanja prava na jednostrani raskid
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, Kupac je dužan prije isteka roka od 14 dana obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci jasnom izjavom. Izjavu je moguće poslati:
poštom na adresu: PRIMO TIM d.o.o., Ul. Dužice 1, 10000 Zagreb
elektroničkom poštom na adresu: info@primotim.hr

Izjava mora sadržavati: broj i datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona ili e-mail adresu. Kupac može koristiti i obrazac za jednostrani raskid ugovora dostupan na ovom linku – SKINI OBRAZAC, koji može ispuniti i poslati elektronički. Prodavatelj će bez odgađanja potvrditi primitak obavijesti e-mailom.

2. Povrat sredstava
U slučaju jednostranog raskida ugovora, Prodavatelj će Kupcu vratiti sve primljene uplate, uključujući i troškove isporuke (osim dodatnih troškova ako je Kupac odabrao skuplju vrstu dostave od najjeftinije ponuđene), bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o raskidu. Povrat novca bit će izvršen istim sredstvom plaćanja koje je Kupac koristio, osim ako Kupac izričito ne traži drugim načinom povrata, bez dodatnih troškova. Prodavatelj može zadržati povrat dok ne zaprimi vraćenu robu ili dokaz o slanju robe natrag.

3. Povrat robe
Kupac je dužan robu vratiti ili poslati na adresu: PRIMO TIM d.o.o., Ul. Dužice 1, 10000 Zagreb bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio Prodavatelja o raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe snosi Kupac. U slučaju povrata sredstava zbog nedostupnosti robe, povrat će se izvršiti na temelju podataka koje je Kupac dostavio, a Kupac snosi odgovornost za točnost tih podataka. Preporučuje se da se Kupac prije raskida ugovora obrati Prodavatelju radi detalja o postupku povrata robe na telefon: 01 3356300 ili e-mail: info@primotim.hr

4. Odgovornost za umanjenje vrijednosti
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Prodavatelj će procijeniti eventualno umanjenje vrijednosti robe i o tome obavijestiti Kupca. Tijekom razdoblja u kojem koristi pravo na povrat, Kupac je dužan s robom postupati pažljivo na način kao da pregledava istu u poslovnici kod Prodavatelja.

5. Posebne odredbe za usluge
Ako je na zahtjev Kupca izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid ugovora, Kupac je dužan platiti iznos razmjeran onome što je isporučeno do trenutka obavijesti o raskidu. Za sva dodatna pitanja ili pojašnjenja, Kupac se može obratiti korisničkoj podršci putem navedenih kontakata.

6. Izuzeća od prava na jednostrani raskid ugovora
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u sljedećim slučajevima:

  • Ako je ugovor o uslugama u potpunosti ispunjen, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca i njegovu potvrdu da je upoznat s gubitkom prava na raskid.
  • Ako je predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca.
  • Ako je predmet ugovora roba izrađena po specifikaciji Kupca ili jasno prilagođena Kupcu.
  • Ako je roba nakon dostave zbog svoje prirode nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
  • Ako je Kupac posebno zahtijevao posjet trgovca radi hitnih popravaka ili održavanja, osim za dodatne usluge ili robu koja nije nužna za izvršenje traženih radova.
  • Ako je predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, prijevoza robe, najma vozila, isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da će se usluga pružiti određenog datuma ili u određenom razdoblju.

Obavijest o načinu pisanja prigovora potrošača
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte kao i u poslovnim prostorijama /trgovinama u kojima se nalazite. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/trgovinama, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak.

Ostali načini podnošenja prigovora:
Na adresu: PRIMO TIM d.o.o., Ul. Dužice 1, 10000 Zagreb
Na e-mail:  info@primotim.hr
Na telefon: 01 / 3356 300

Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, te na isti odgovorili, molimo da navedete točne podatke za primitak prigovora. Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača. Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja. PRIMO TIM d.o.o zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je redovno nadležan sud u Zagrebu.

Rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. na području cijele EU, sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR platforme. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na poveznici https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Izjava o privatnosti
Izjavu o privatnosti u pročitajte ovdje

Kolačići – Cookies
Korištenje kolačića (cookies)
Ova Internet stranica te njezine on-line usluge mogu koristiti kolačiće radi poboljšanja usluga.
Odluka o dopuštanju korištenja kolačića na Internet stranici u potpunosti je vaša. Treba napomenuti da Internet stranica funkcionira optimalno samo ako je omogućeno korištenje kolačića. Za ostale informacije vezane za kolače i privatnosti možete pogledati našoj stranici: izjava o privatnosti.

Ostale važne informacije
Prodavatelj omogućuje Kupcima korištenje svih usluga na „webshop.primotim.hr“ isključivo za osobne, nekomercijalne potrebe. Svaka izmjena sadržaja, kopiranje, javno izvođenje ili korištenje sadržaja „webshop.primotim.hr“ na drugim internetskim stranicama strogo je zabranjeno. Prava na objavu bilo kojeg materijala ili dijela sadržaja „webshop.primotim.hr“ trećim osobama mogu se prenijeti isključivo temeljem ugovora kojim se uređuju međusobna prava i obveze Prodavatelja i treće strane.

Kupnjom proizvoda koji su predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Kupac ne stječe dodatna prava korištenja ili objavljivanja, osim ako to nije izričito dopušteno od strane proizvođača ili distributera.

U slučaju kada „info@primotim.hr.“ putem poveznica omogućuje pristup drugim web stranicama, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja te se ovi Uvjeti korištenja na njih ne primjenjuju. Prodavatelj ne kontrolira niti preuzima odgovornost za sadržaj tih stranica, a posjet istima odvija se na vlastitu odgovornost Kupca.

Prodavatelj ulaže maksimalne napore kako bi sve informacije o proizvodima bile točne i ažurne, no moguće su pogreške ili neažurni podaci. U tom slučaju, Kupac koji je naručio proizvod bit će pravovremeno obaviješten, s pravom da potvrdi ili izmijeni svoju narudžbu. Fotografije proizvoda služe isključivo kao ilustracija.

Prodavatelj zadržava pravo objave sadržaja na engleskom jeziku kada je riječ o nazivima proizvoda, njihovim dijelovima ili funkcijama, kao i u slučajevima kada su izrazi na engleskom jeziku općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku ili kada postoji rizik gubitka značenja i preciznosti prilikom prijevoda.

Pravne osobe kao Kupci podliježu Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o elektroničkoj trgovini, dok se Zakon o zaštiti potrošača na njih ne primjenjuje. Službeni jezik za sklapanje ugovora je hrvatski. Korisnici su dužni prije korištenja web stranice pročitati Opće uvjete poslovanja, a pristupanjem stranici prihvaćaju sve uvjete i pravila korištenja.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. PRIMO TIM d.o.o. nije odgovoran za bilo kakvu štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.webshop.primotim.hr .
Autori i druge fizičke ili pravne osobe uključene u stvaranje, proizvodnju i distribuciju www.webshop.primotim.hr web stranice nisu odgovorni ni za kakvu štetu nastalu kao posljedica korištenja ili nemogućnosti korištenja iste.

PRIMO TIM d.o.o. zadržava pravo da onemogući pristup web stranici www.webshop.primotim.hr korisnicima u slučaju procjene da se ista koristi na neprikladan način. PRIMO TIM d.o.o. zadržava pravo odbiti pristup web stranici www.webshop.primotim.hr bilo kome, na osnovu vlastitih procjena. Korisnik se obvezuje da će web stranicu www.webshop.primotim.hr koristiti na način da ne ugrožava resurse i usluge u cijelosti. Neprimjereno korištenje web stranice www.webshop.primotim.hr zabranjeno je i rezultira ukidanjem pristupa istoj.
Korisnik je dužan čuvati podatke o svom korisničkom računu tajnima, te je u potpunosti odgovoran za svu štetu nastalu neautoriziranim korištenjem svog korisničkog računa.

Za sve informacije, pohvale, primjedbe i reklamacije, Kupci se mogu obratiti Prodavatelju na adresu:
Primo Tim d.o.o., ulica Dužice 1, 10000 Zagreb
ili putem e-maila: info@primotim.hr.